Menu Zamknij

Zgłoś swoją suknię ślubną do Festiwalu Sukien Ślubnych z Drugiej Ręki

Nasze wydarzenie odbędzie się w Krakowie 26.09.2020 w Hotelu Atrium. Rejestracja sukni trwa i każdego dnia przybywają nowe egzemplarze. Innymi słowy, to dla nas bardzo intensywny, ale jednocześnie radosny i pełen energii czas! Chcąc przekazać wszystkim zainteresowanym byłym Pannom Młodym informacje na temat zgłaszania sukni do Festiwalu, przygotowaliśmy małą pigułkę, która ułatwi cały proces.

Jak zgłosić suknię ślubną na Festiwal Sukien Ślubnych z Drugiej Ręki?


1. Wejdź na stronę www.wieczniebiala.pl


2. W prawym górnym rogu znajdziesz formularz zgłoszeniowy. Podajemy link, aby było Ci łatwiej: https://relovedresses.com/wystaw-suknie


3. Wypełnij wszystkie pola – pamiętaj, jeśli w Twoim mailu widnieje nazwisko panieńskie, a posługujesz się już nazwiskiem męża, napisz o tym w informacjach, aby nie było niejasności. 


4. Następnie zostaniesz przekierowana do strony, na której zakupisz bilet dla wystawcy. Jego koszt to 80 zł. Pamiętaj, że jako osoba wystawiająca suknię, nie pojawiasz się na samym Festiwalu. My zajmujemy się Twoją suknią przez cały czas! Tutaj znajdziesz link: https://app.evenea.pl/event/festiwalsukienslubnychzdrugiejreki-wystaw/


5. Kolejny krok to przekazanie sukni. Pamiętaj – musi być ona wyprana i nie mieć żadnych dużych, widocznych wad. Po kontakcie osobistym, wyznaczymy dla Ciebie dogodny termin na przekazanie sukni osobiście lub ustalimy możliwość przesłania jej pocztą. 


6. Podczas przekazywania sukni podpisywana jest umowa o współpracy, regulamin, a także protokół zdawczy.

Ważne informacje:

1. Sama ustalasz cenę swojej sukni. My zajmujemy się jej sprzedażą podczas Festiwalu – nie musisz się o nim martwić. 


2. Prezentacją sukni podczas Festiwalu zajmą się profesjonalne krawcowe i konsultantki. Na swojej pracy znają się jak nikt. To prawdziwi fachowcy. Doradzą, którą suknię wybrać i jak ją ewentualnie przerobić. Pomagają one również podczas ubierania.


3. Nie musisz się bać o bezpieczeństwo swojej sukni. Podczas przymiarek obowiązkowe będą rękawiczki oraz demakijaż. Wszystko po to, aby żadna z sukni nie została zabrudzona.


4. Na Festiwal nie można wnosić napojów i jedzenia, co również wpływa na zwiększone bezpieczeństwo kreacji.


5. Każda ze zgłoszonych sukni przedstawiana jest przed Festiwalem online. Nagrywamy filmy na których prezentujemy szczegółowo zgłoszone modele, tak aby jeszcze przed wydarzeniem, chętne na ich kupno mogły wiedzieć, czego się spodziewać.


6. O Festiwalu jest głośno w mediach oraz w Internecie. Dbamy o jego rozgłos, dlatego nie musicie się martwić, że nie będzie chętnych na kupno Waszych kreacji! Wręcz przeciwnie – spodziewamy się ogromnego zainteresowania. 


7. Jeśli suknia zostanie sprzedana podczas Festiwalu, organizator pobiera prowizję w wysokości 15% od kwoty, za którą zostanie ona sprzedana.


8. Jeśli suknia nie zostanie sprzedana, wówczas w ciągu 14 dni możesz ją odebrać lub odeślemy ją na wskazany przez Ciebie adres.

Mamy nadzieję, że teraz wszystko będzie już jasne i klarowne! Gdybyś jednak miała jeszcze jakieś pytania, śmiało odezwij się do nas na Facebooku lub Instagramie. W ten sposób skontaktujemy się z Tobą najszybciej!